Ευαγγελισμός: Θετική η προϊσταμένη στο τμήμα κορονοϊού του νοσοκομείου
Καμπανάκι από τους υγειονομικούς υπαλλήλους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε συναγερμό τέθηκαν οι υγειονομικές αρχές, καθώς άλλη μια νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Ευγγελισμός βρέθηκε θετική στον κορονοϊό. Σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ, η νοσηλεύτρια είναι προϊσταμένη σε τμήμα κορονοϊού του νοσοκομείου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο «άλλη μια συνάδελφος βρέθηκε θετική στον κορονοϊό. Στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός νοσηλεύτρια προϊσταμένη σε τμήμα κορονοϊού βρέθηκε θετική. Ιχνηλατούνται οι επαφές της» σημειώνοντας την εύλογη «μεγάλη ανησυχία στους συναδέλφους».
Η ΠΟΕΔΗΝ συστήνει «μεγάλη προσοχή τώρα που ανοίγουν τα νοσοκομεία. Είδατε τι γίνεται στην Ισπανία. Πέφτει η καμπύλη και η πλειοψηφία των νέων κρουσμάτων είναι υγειονομικοί υπάλληλοι. Θα πρέπει να μας θέτουν σε εγρήγορση γεγονότα όπως οι ασυμπτωματικοί ασθενείς σε ΑΧΕΠΑ και "Αλεξάνδρας"», αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



