Πρώτη συγκέντρωση στη μετά-καραντίνα εποχή και τα μέτρα πήγαν... περίπατο
Δεκάδες μέλη περιβαλλοντικών οργανώσεων συγκεντρώθηκαν για να διαμαρτυρηθούν για το περιβαλλοντικό νομοσχέδιο που ψηφίζεται από τη Βουλή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μπορεί από τις έξι το πρωί της Δευτέρας, να ξεκίνησε η σταδιακή άρση των μέτρων για τον κορονοϊό, αλλά νωρίς το απόγευμα πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση στο Σύνταγμα με φόντο το περιβαλλοντικό νομοσχέδιο που ψηφίζεται από τη Βουλή. Συγκεκριμένα μπροστά από τη Βουλή συγκεντρώθηκαν δεκάδες άτομα και εκπρόσωποι περιβαλλοντικών οργανώσεων, χωρίς να τηρούν το μέτρο της απόστασης. Μεταξύ άλλων το παρών έδωσαν από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο βουλευτής Δημήτρης Βίτσας, ο δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων Νάσος Ηλιόπουλος και οι βουλευτές του ΜέΡΑ 25 Κρίτων Αρσένης και Σοφία Σακοράφα.
Δείτε τις φωτογραφίες από την πρώτη συγκέντρωση στη μετά-καραντίνα εποχή:
Διαβάστε ακόμη
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




