«Μαζί τα καταφέραμε»: Το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. λέει «ευχαριστώ» στους πολίτες
«Μαζί τα καταφέραμε. Μαζί προσπαθούμε. Μαζί θα συνεχίσουμε»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με ένα βίντεο διάρκειας περίπου δύο λεπτών, το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας λέει το δικό του «ευχαριστώ» στους πολίτες αλλά και στις γυναίκες και στους άντρες του Σώματος που τους τελευταίους μήνες δίνουν τη δική τους μάχη αρχικά στον Έβρο και μετά με τον κορονοϊό Covid-19.
Το βίντεο έχει τίτλο «Μαζί τα καταφέραμε. Μαζί προσπαθούμε. Μαζί θα συνεχίσουμε», ενώ αποτυπώνει στιγμές από τη δράση των αστυνομικών στον Έβρο, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τα άλλα μεγάλα αστικά κέντρα, τις Κινητές Αστυνομικές Μονάδες, αλλά και στα γραφεία των υπηρεσιών της ΕΛ.ΑΣ.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



