Ταξιάρχαι: Πέμπτος νεκρός από την κλινική - 138 τα θύματα του κορονοϊού
Κατέληξε κι ένας υπερήλικας στο Νοσοκομείο του Ρίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αλλος ένας ασθενής που είχε νοσηλευθεί στην ιδιωτική κλινική Ταξιάρχαι στο Περιστέρι, έχασε τη ζωή του από τον κορονοϊό. Πρόκειται για έναν 84χρονο, που τις τελευταίες ημέρες νοσηλευόταν στο ΝΙΜΤΣ. Εξάλλου, ένας ακόμα υπερήλικας που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο του Ρίου κατέληξε αργά το βράδυ της Δευτέρας (27/4). Ο 90χρονος άνδρας, που είχε υποκείμενα νοσήματα, υπέκυψε στον κορονοϊό λίγες μέρες αφού ο 52χρονος γιος του είχε συγκινήσει το πανελλήνιο, όταν εν μέσω χειροκροτημάτων βγήκε από την Εντατική του νοσοκομείου «Αγιος Ανδρέας» που νοσηλευόταν διασωληνωμένος καθώς είχε κι εκείνος προσβληθεί από τον ιό.
Στη χώρα μας, το τελευταίο 24ωρο διαγνώστηκαν 17 νέα κρούσματα και ο συνολικός αριθμός ανέρχεται σε 2.534, σύμφωνα με την ενημέρωση από τον λοιμωξιολόγο του ΕΟΔΥ, Σωτήρη Τσιόδρα. Διασωληνωμένοι παραμένουν 43 ασθενείς και 65 πήραν εξιτήριο.
Πλέον, με τα δύο αυτά θύματα, ο αριθμός των νεκρών από τον κορονοϊό στην Ελλάδα, έχει ανέλθει στους 138.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



