Ασθενής στην κλινική «Ταξιάρχαι»: Δεν είχα δει να γίνονται θερμομετρήσεις
Ο ασθενής υποβλήθηκε δύο φορές σε τεστ για τον κορονοϊό και βγήκε αρνητικός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ώρα που τα ερωτήματα για το τι μέτρα πάρθηκαν στην κλινική «Ταξιάρχαι» στο Περιστέρι, παραμένουν αναπάντητα, ασθενής της κλινικής μιλά στο OPEN και την εκπομπή «Ωρα Ελλάδος». Εξηγεί ότι υποβλήθηκε στο τεστ για τον κορονοϊό δύο φορές.
Για το αν τηρούνταν τα μέτρα ασφαλείας στην κλινική, ο ασθενής απάντησε: «Εντάξει, έκαναν μια θερμομέτρηση την Τετάρτη. Και το Σάββατο έκαναν μια θερμομέτρηση. Δεν είμαι σίγουρος όμως αν πριν από 10 με 15 μέρες γίνονταν οι θερμομετρήσεις. Δεν είχα δει να γίνονται θερμομετρήσεις».
Ακολουθεί η μαρτυρία του
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



