Κορονoϊός: Δύο ακόμη νεκροί σε Αλεξανδρούπολη και Θεσσαλονίκη - Στα 136 τα θύματα
Και τα δύο θύματα έπασχαν από υποκείμενα νοσήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμη δύο συμπολίτες μας έχασαν την μάχη με τον κορονοϊό τις τελευταίες ώρες ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών στους 136. Πρόκειται για μία γυναίκα 59 ετών, η οποία νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης και για έναν άνδρα 80 ετών, ο οποίος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη.
Και τα δύο θύματα αντιμετώπιζαν υποκείμενα νοσήματα. Στο μεταξύ την Κυριακή του Θωμά ανακοινώθηκαν 11 νέα κρούσματα του κορονοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα μας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 2.517, εκ των οποίων το 55,5% αφορά άνδρες. Από αυτά, 578 (23%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 1.181 (46,9%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα. Σαράντα έξι συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι.
Η διάμεση ηλικία τους είναι 67 ετών. 13 (28.3%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 89,1% έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 64 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




