Θεσσαλονίκη: Θετικές στον κορονοϊό η σύζυγος και η πεθερά του 35χρονου
Εξετάστηκαν το πρωί της Παρασκευής στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ και αποδείχθηκε ότι ήταν θετικές στον ιό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικές στον κορονοϊό εντοπίστηκαν η σύζυγος και η πεθερά του 35χρονου, ο οποίος έχασε τη ζωή του από τον ιό πριν από λίγες μέρες στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος» της Θεσσαλονίκης. Οι δύο γυναίκες εξετάστηκαν σήμερα στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, το οποίο αποτελεί το κέντρο αναφοράς για τον κορονοίό στη Θεσσαλονίκη και αποδείχθηκαν ότι ήταν θετικές.
Από τους αρμόδιους φορείς ξεκινάει επιχείρηση ιχνηλάτησης και σε άλλα άτομα του στενού συγγενικού περιβάλλοντος του 35χρονου, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν κι άλλα θετικά κρούσματα.
Διαβάστε ακόμη
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



