ΟΑΣΘ: Περιμένει οδηγίες από τον ΕΟΔΥ για την μετα-καραντίνα εποχή
Αύξηση των μετακινήσεων μέσω λεωφορείων του ΟΑΣΘ αναμένεται το επόμενο διάστημα μετά τη χαλάρωση των μέτρων κυκλοφορίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η ολοκλήρωση της ανάληψης μέρους του συγκοινωνιακού έργου από τα ΚΤΕΛ για λογαριασμό του ΟΑΣΘ.
«Το 75% των λεωφορείων που προβλέπονται στη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ έχουν δρομολογηθεί και πιστεύω ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα δρομολογηθούν και τα υπόλοιπα», δήλωσε στον Status ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας.
Αναφορικά με το σταδιακό άνοιγμα επιχειρήσεων και τις μετακινήσεις εργαζομένων που θα αυξηθούν από τις αρχές Μαΐου, ο κ. Σκόδρας δήλωσε ότι αναμένονται οδηγίες από την κυβέρνηση και τον ΕΟΔΥ, γιατί το μείζον είναι να προστατευθούν οι πολίτες. «Μέχρι σήμερα ο οργανισμός λειτουργεί με περιορισμένα δρομολόγια, ιδίως τις ώρες που δεν είναι αιχμής», όπως είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




