Δύο ακόμη νεκροί από κορονοϊό στην χώρα μας - Έφτασαν τους 123
Και οι δυο ασθενείς είχαν υποκείμενα νοσήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο ακόμη ασθενείς από κορονοϊό κατέληξαν σήμερα στη χώρα. Πρόκειται για έναν 88χρονο άντρα που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ, στη Θεσσαλονίκη με υποκείμενο νόσημα και έναν 76χρονο ο οποίος νοσηλεύονταν επίσης με υποκείμενα νοσήματα στον Ερυθρό Σταυρό.
Σημειώνεται ότι την Τετάρτη (22?4) δεν καταγράφηκε θάνατος ασθενούς, κάτι το οποίο χαροποίησε ιδιαίτερα τον εκπρόσωπο του υπουργείου Υγείας, Σωτήρη Τσιόδρα.
Μάλιστα, καταγράφηκαν μόλις επτά νέα κρούσματα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 1.408.
Την ίδια ώρα, 55 άτομα βρίσκονται διασωληνωμένα σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) όλης της χώρας. Η μέση ηλικία των ασθενών αυτών, κυμαίνεται στα 65 έτη.
Όσον αφορά το προφίλ των κρουσμάτων, το 53% είναι άνδρες, ενώ 573 ασθενείς σχετίζονται με ταξίδι στο εξωτερικό και 1.124 με ήδη επιβεβαιωμένο κρούσμα.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




