Συγκινεί 48χρονος που νίκησε τον κορονοϊό στο νοσοκομείο Αττικόν
Ο 48χρονος, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ανήκε στις ευπαθείς ομάδες και είχε μεταφερθεί με αεροδιακομιδή στο νοσοκομείο από την Νάξο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συγκινητικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στο νοσοκομείο Αττικόν, όταν ένας 48χρονος ασθενής με κορονοϊό κατάφερε να βγει από την Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Η κάμερα του ΣΚΑΪ κατέγραψε το χειροκρότημα των γιατρών και των νοσηλευτών, την ώρα που ο άνδρας έβγαινε νικητής στην μάχη με τον κορονοϊό. Ο 48χρονος, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ανήκε στις ευπαθείς ομάδες και είχε μεταφερθεί με αεροδιακομιδή στο νοσοκομείο από την Νάξο.
Ένας γιατρός μίλησε για τις προσπάθειες και τον «πόλεμο» που έχουν να αντιμετωπίσουν όλοι στο νοσοκομείο απέναντι στην πανδημία, τόνισε: «εγώ δεν ανέχομαι να με νικήσει ένας μονοκύτταρος οργανισμός».
Διαβάστε ακόμη
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



