Το συγκινητικό χειροκρότημα των πυροσβεστών για τους γιατρούς του Νοσοκομείου Σωτηρία
Άναψαν όλες μαζί τις σειρήνες των οχημάτων και ο θόρυβος ήταν εκκωφαντικός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συγκινητικές στιγμές διαδραματίστηκαν το μεσημέρι της Μεγάλης Τετάρτης έξω από το Νοσοκομείο Σωτηρία, ένα από τα νοσοκομεία αναφοράς για ασθενείς κορονοϊού, όπου πυροσβέστες συγκεντρώθηκαν για να χειροκροτήσουν γιατρούς και νοσηλευτές για τον αγώνα που δίνουν σε αυτή την πρωτόγνωρη κρίση δημόσιας υγείας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, εννέα οχήματα της Πυροσβεστικής και της Εθελοντικής Δασοπροστασίας κατέφτασαν στο Νοσοκομείο Σωτηρία για να χειροκροτήσουν όσους δουλεύουν νυχθημερόν για να παραμείνουμε όλοι εμείς υγιείς. Οι πυροσβέστες άναψαν όλες μαζί τις σειρήνες των οχημάτων και ο θόρυβος ήταν εκκωφαντικός. Στη συνέχεια κατέβηκαν από τα οχήματα για να χειροκροτήσουν παρατεταμένα τους γιατρούς και τους νοσηλευτές και στο μήνυμά τους τόνισαν για μια ακόμη φορά την αυταπάρνηση με την οποία δουλεύουν γιατροί και νοσηλευτές όλες αυτές τις ημέρες και τόνισαν να μην τους ξεχάσουμε όταν τελειώσει αυτή η υγειονομική κρίση.
Δείτε αναλυτικά το ρεπορτάζ του Οpen:
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




