Στους 102 οι νεκροί από κορονοϊό στην Ελλάδα - Κατέληξε γυναίκα στην Αλεξανδρούπολη
Η άτυχη γυναίκα κατέληξε το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αλλη μια γυναίκα έχασε τη μάχη για τη ζωή από τον κορονοϊό ανεβάζοντας τον αριθμό των θανόντων στη χώρα μας στους 102. Μια 86χρονη γυναίκα είναι το νέο θύμα της πανδημίας, καθώς κατέληξε το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης στην Αλεξανδρούπολη. Τη Μεγάλη Τρίτη (14/4) στην καθιερωμένη ενημέρωση ο Σωτήρης Τσιόδρας ανακοίνωσε πως υπάρχουν 25 νέα κρούσματα κορονοϊού στην Ελλάδα και συνολικά 2.170.
O συνολικός αριθμός των κρουσμάτων έφτανε μέχρι χθες στα 2.170. Μέχρι τώρα, όπως είπε ο κ. Τσιόδρας, στις ΜΕΘ νοσηλεύονται 76 άτομα, με μέση ηλικία τα 68 έτη. Εξ αυτών 17 είναι γυναίκες και όλοι οι υπόλοιποι άνδρες, ενώ το 80% έχει υποκείμενο νόσημα ή ηλικία άνω των 70.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




