Γιατρός στο «Αττικόν»: Πότε πηγαίνουμε στο νοσοκομείο με συμπτώματα
«Είμαστε όλοι σε επιφυλακή , αλλά πρέπει να ελαττώσουμε τη δημόσια έκθεσή μας», αναφέρει ο πρόεδρος της Επιτροπής Λοιμώξεων του Νοσοκομείου «Αττικόν», Σπύρος Πουρναράς στο Οpen TV🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Λοιμώξεων του Νοσοκομείου «Αττικόν», Σπύρος Πουρναράς, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open TV, υπογράμμισε ότι είναι υψίστης σημασίας να περιοριστεί η διασπορά του κορονοϊού. «Στόχος είναι να εξαπλωθεί σιγά σιγά στον χρόνο και όταν βελτιωθεί ο καιρός το Πάσχα θα είναι καλύτερα τα πράγματα», ανέφερε.
Είπε ότι είναι ατομική αλλά και συλλογική ευθύνη. «Είμαστε όλοι σε επιφυλακή , αλλά πρέπει να ελαττώσουμε τη δημόσια έκθεσή μας», υπογραμμίζει ο κ. Πουρναράς. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι συνθήκες νοσηλείας στα νοσοκομεία αυτή τη στιγμή είναι πολύ καλές αλλά αν αυξηθούν ταυτόχρονα τα κρούσματα το σύστημα υγείας θα ήταν δύσκολο να ανταπεξέλθει.
Τόνισε ότι πρέπει να πηγαίνουμε στο νοσοκομείο μόνο όταν έχουμε υψηλό πυρετό - από 38 και πάνω- , βήχα, δύσπνοια, ενώ συνέστησε αν έχουμε ήπια συμπτώματα να παραμένουμε σπίτι.
Δείτε αναλυτικά τι δήλωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Λοιμώξεων του Νοσοκομείου «Αττικόν» στο Open TV
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




