Τα Χριστούγεννα δεν έφτασαν στα Εξάρχεια - Eκαψαν το δέντρο (pics)
Δεν… άντεξε για περισσότερο από 24 ώρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τα Χριστούγεννα φαίνεται ότι δεν έφτασαν στα Εξάρχεια. Και αυτό καθώς το χριστουγεννιάτικο δέντρο που τοποθετήθηκε από συνεργείο του Δήμου Αθηναίων στην πλατεία Εξαρχείων δεν… άντεξε για περισσότερο από 24 ώρες.
Η πυρπόληση του έγινε χθες Τετάρτη, όταν άγνωστοι του έβαλαν φωτιά, ενώ κάποιοι περαστικοί που επιχείρησαν να αποτρέψουν την πυρπόληση δεν τα κατάφεραν. Eτσι, οι κάτοικοι βλέπουν πλέον ένα καμένο δέντρο στην «καρδιά» της πλατείας Εξαρχείων.
«Αυτά είναι τα θλιβερά Χριστούγεννα των Εξαρχείων. Το δεντράκι αφέθηκε στην τύχη του. Προφανώς, δεν υπήρχε πολιτική εντολή» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων, Γιώργος Αποστολόπουλος.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



