Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Εξιτήριο από τον Ευαγγελισμό
Στην οικία του επιστρέφει ο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ύστερα από τη νοσηλεία του στον Ευαγγελισμό λόγω κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εξιτήριο από τον «Ευαγγελισμό» όπου νοσηλευόταν με κορoνοϊό πήρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι πολύ καλύτερα και θα μεταβεί στην οικία του, όπου θα παρακολουθείται από ιατρούς.
Ο Αρχιεπίσκοπος νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας με την κατάστασή του να είναι απόλυτα ελεγχόμενη, όπως ανέφερε το τελευταίο ιατρικό ανακοινωθέν. Το νοσοκομείο Ευαγγελισμός αναφέρει σε ανακοίνωσή του: «Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, έλαβε εξιτήριο από το Νοσοκομείο σήμερα στις 15:45, μετά από νοσηλεία 12 ημερών».
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



