Πώς κατάφερε η Ελβετία να μειώσει κατά 38% τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα θέτοντας έναν απλό κανόνα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Οι ζώνες ταχύτητας με όριο 30 χλμ./ώρα μέσα στην πόλη και η βελτίωση των υποδομών έχει ως συνέπεια την αύξηση των επιπέδων της οδικής ασφάλειας. Σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων του Ελβετικού Συμβουλίου για την Πρόληψη Ατυχημάτων (BFU) διαπιστώθηκε μείωση στον αριθμό των ατυχημάτων μεταξύ 11% και 66% στις ζώνες όπου έχουν θεσπιστεί τα νέα χαμηλά όρια ταχύτητας.
Το BFU δημιούργησε την ψηφιακή πλατφόρμα EVAMIR (αξιολόγηση μέτρων οδικής υποδομής) το 2014 και βάσει αυτών των δεδομένων, αναλύει και εξετάζει όλες τις επικείμενες αλλαγές που σημειώνονται. Η BFU διαπίστωσε ότι η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα οδήγησε σε μείωση του αριθμού των σοβαρών ατυχημάτων σύμφωνα με δεδομένα από σχεδόν 600 ζώνες που ισχύουν σήμερα στην Ελβετία.
Η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η δημιουργία των ζωνών μείωσε τον αριθμό των σοβαρών ατυχημάτων κατά 38% κατά μέσο όρο, ενώ η BFU ζητά εκ νέου αλλαγή στη διαχείριση της κυκλοφορίας με περιορισμένες ταχύτητες στις ζώνες όπου σήμερα το όριο είναι μεγαλύτερο των 30 χλμ/ώρα.
Αντίστοιχες αποφάσεις αναμένονται τις επόμενες εβδομάδες στο Βέλγιο, το οποίο αναμένεται να θεσπίσει και αυτό ζώνες με χαμηλή ταχύτητα.
Κάτι αντίστοιχο αναμένεται να γίνει το επόμενο διάστημα και στην Ουαλία, η οποία έχει ορίσει την 17η Σεπτεμβρίου ως ημερομηνία για την εφαρμογή ενός νέου ορίου 30 χλμ./ώρα σε οικιστικούς δρόμους και κατοικημένες περιοχές με υψηλή δραστηριότητα πεζών.
Θρίλερ με την εκεχειρία στη Γάζα: Επιμένει ο Νετανιάχου στο τελεσίγραφό του – Καθυστέρηση της τελευταίας στιγμής από τη Χαμάς
Τέσσερα προγράμματα ύψους 1 δισ. ευρώ για ενεργειακή και λειτουργική αναβάθμιση κατοικιών – Τι πρέπει να ξέρετε
Συρεγγέλα στο ethnos.gr: Η ικανότητα ενός Προέδρου να ενώνει δεν εξαρτάται από τον πολιτικό του χώρο
Φοιτητές πανεπιστημίων: 5+1 tips για να «χτίσεις» το βιογραφικό σου ενώ σπουδάζεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr