Η Γερμανία φρενάρει την απαγόρευση diesel και βενζίνης από το 2035 - Ποιες χώρες στηρίζουν το «μπλόκο»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Την ώρα που το ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε ένα νέο νόμο που απαγορεύει την πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων από το 2035, η Γερμανία - έδρα μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών- ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επιτρέψει την κυκλοφορία κινητήρων εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν κλιματικά ουδέτερα καύσιμα ή ηλεκτροκίνηση μετά το 2035.
Τη Δευτέρα ο υφυπουργός Μεταφορών της χώρας Michael Theurer δήλωσε ότι η Επιτροπή θα πρέπει να υποβάλει «πρόταση [σχετικά με] τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ηλεκτρονικά καύσιμα ή πώς μπορούν να οργανωθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με κλιματικά ουδέτερα καύσιμα».
Πρόσθεσε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ο «δρόμος προς τα εμπρός», αλλά πιστεύει ότι θα πρέπει να υποστηριχθούν και άλλες τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών.
Τα ηλεκτρικά καύσιμα κατασκευάζονται με υλικά που δεσμεύουν τις εκπομπές CO2, γεγονός που θεωρητικά εξισορροπεί τον άνθρακα που παράγουν όταν καίγονται. Αναπτύσσονται έτσι ώστε να μπορούν να εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται τροποποιημένες εκδόσεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Η Γερμανία συνεργάζεται με τη Γαλλία και την Ιταλία για να επιβραδύνει το ρυθμό των νέων νόμων για τη μείωση των εκπομπών των αυτοκινήτων και των φορτηγών.
Ο νέος κανόνας
Ο νέος κανόνας - μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής στην ΕΕ - θα επιταχύνει τη μετάβαση του μπλοκ στα ηλεκτρικά οχήματα. Τα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν σήμερα περίπου το 15 τοις εκατό όλων των εκπομπών CO2 στην ΕΕ.
Η νομοθεσία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα νέα αυτοκίνητα κατά 100 τοις εκατό. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι κανένα νέο όχημα που κινείται με ορυκτά καύσιμα δεν θα μπορεί να πωλείται από το 2035 και μετά.
Η έγκριση την Τρίτη είναι ένα βήμα πριν ο νόμος λάβει την επίσημη σφραγίδα και τεθεί σε ισχύ. Ωστόσο, οι παραπάνω χώρες αντιδρούν στην αλλαγή.
- Νέα στοιχεία για τα Τέμπη: Ο μηχανοδηγός του εμπορικού τρένου αντιλήφθηκε το λάθος - 17 λεπτά προσπαθούσε να επικοινωνήσει με συναδέλφους του
- Επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου με ψαλίδι σε δρομολόγια και 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό: Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Γεραπετρίτης
- Σε εξέλιξη νέες κινητοποιήσεις για τα Τέμπη: Συνεχίζονται οι μαζικές αντιδράσεις για το φρικτό δυστύχημα
- Γιατί η Γερμανία διαθέτει ασφαλή τρένα; Έλληνας ειδικός εξηγεί
- Ο Έλον Μάσκ ζήτησε δημόσια συγγνώμη από εργαζόμενο του Twitter που απέλυσε - Τον είχε κοροϊδέψει για την αναπηρία του
- ΕΚΤ: Βαθαίνει το ρήγμα ανάμεσα στα «γεράκια» και τα «περιστέρια» για τα επιτόκια
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr