Volvo: Άνοιξε ξανά το εργοστάσιο και τα γραφεία της στη Σουηδία
Προηγήθηκε η αναστολή εργασιών για τρεις εβδομάδες – Συνεχίζονται τα μέτρα προφύλαξης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Volvo άνοιξε ξανά το εργοστάσιο και τα γραφεία της στη Σουηδία μετά την αναστολή εργασιών για τρεις εβδομάδες, λόγω κορονοϊού.
Το εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη άνοιξε ξανά στις 20 Απριλίου, αλλά με μειωμένη παραγωγή, ενώ το εργοστάσιό της στη Νότια Καρολίνα στις Ηνωμένες Πολιτείες αναμένεται να ανοίξει στις 11 Μαΐου.
«Ο ρυθμός παραγωγής θα εξαρτηθεί από την αγορά. Μπορούμε να παράγουμε με πλήρη ταχύτητα αυτοκίνητα, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από τις παραγγελίες», δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος, Hakan Samuelsson.
Στη Σουηδία, από την άλλη, όλες οι αίθουσες συσκέψεων, οι χώροι των γραφείων και τα εστιατόρια έχουν προσαρμοστεί ανάλογα ώστε οι εργαζόμενοι και οι παραβρισκόμενοι να κρατούν τις απαραίτητες αποστάσεις και να τηρούν τα μέτρα προφύλαξης.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



