Γ. Σαββίδης για Ολυμπιακό: «Δεν θα λείψετε σε κανέναν. Μέχρι τέλους»
Η τοποθέτηση του μέλους του δ.σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τις διαμαρτυρίες του Ολυμπιακού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ολυμπιακός επιδίδεται σε μια μάχη εντυπώσεων ώστε να προωθήσει την δική του ατζέντα στο ελληνικό ποδόσφαιρο με έναν εξαιρετικά άκομψο τρόπο. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η επιστολή του προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη με την οποία απειλεί να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα!
Το μέλος του δ.σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Γιώργος Σαββίδης πήρε την… πάσα από την συγκεκριμένη ενέργεια του Ολυμπιακού γράφοντας στα social media: «Μέχρι τέλος, στο καλό». Λίγο αργότερα σε νέα ανάρτηση έγραψε:
«Από λόγια χορτάσαμε, από πράξεις πεινάσαμε. ΥΓ Δεν θα λείψετε σε κανέναν. Μέχρι τέλους».


Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




