Κορονοϊός: Μεγάλες εταιρείες άλλαξαν logo για να προωθήσουν το social distancing
Κλασικά trademarks της παγκόσμιας αγοράς αλλάζουν στη μάχη κατά του κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Το #μένουμε_σπίτι και το social distancing τείνουν να γίνουν τρόπος ζωής στις ημέρες του κορονοϊού προκειμένου να αποτραπεί η διασπορά του. Η μάχη κατά του επικίνδυνου ιού είναι πλέον πανανθρώπινη και μας αφορά όλους. Και σε τούτη τη μάχη ρίχνονται πλέον και οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, οι οποίες στο πλαίσιο της προώθησης του social distancing δεν διστάζουν να αλλάξουν, έστω και προσωρινά, τα περίφημα logo τους.
Και το κάνουν με εξαιρετικό τρόπο... τηρώντας τις απαιτούμενες αποστάσεις. Από τα McDonald's και την Chiquita, μέχρι τις αυτοκινητοβιομηχανίες Audi και Volkswagen, κι από την εταιρεία ειδών ένδυσης Kappa μέχρι και την Coca-Cola, άπαντες απέναντι στον κορονοϊό...
McDonald's
Την αρχή έκανε η μεγάλη αλυσίδα fast food McDonald's στη Βραζιλία, όπου οι επικεφαλής της εταιρείας στη χώρα... ξεκόλλησαν τις δύο χρυσές και κλασικές πια αψίδες ενός ιστορικού brand, παρουσιάζοντας ένα νέο logo στο πνεύμα των ημερών...
Coca-Cola
O κολοσσός της Coca-Cola σε μια από τις φωτεινές επιγραφές που διατηρεί στην περίφημη Times Square της Νέας Υόρκης, άλλαξε logo και διατήρησε τις αποστάσεις στα γράμματα ενός εκ των πιο γνωστών trademarks στον πλανήτη. «Μένοντας χωριστά είναι ο καλύτερος τρόπος για να μείνουμε συνδεδεμένοι» ήταν το μήνυμα της εταιρείας σε μια πλατεία που μέχρι πρότινος έσφυζε από ζωή αλλά πλέον έχει νεκρώσει λόγο του κορονοϊού που θερίζει και τις ΗΠΑ.
Audi και Volkswagen
Η Audi και η Volkswagen, δύο από τους κολοσσούς της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, επίσης αποφάσισαν να απομακρύνουν τα σύμβολα από τα χαρακτηριστικά logo που τις συνοδεύουν επί δεκαετίες. Η μεν Audi χώρισε τους περίφημους τέσσερις κύκλους που υπάρχουν στο σήμα κατατεθέν της εταιρείας. «Κρατάτε τις αποστάσεις» ήταν το μήνυμα της Audi στα social media...
Η δε Volkswagen... χώρισε το V από το W, που παραδοσιακά είναι κολλημένα... «Σας ευχαριστούμε που κρατάτε αποστάσεις» έγραψε η εταιρεία στα social media και συμπλήρωσε σε άλλο μήνυμα: «Εμείς στη Volkswagen, προκειμένου να ξεπεράσουμε την κρίση, κρατάμε τις αποστάσεις»...
Kappa
Η εταιρεία ένδυσης Kappa, επανασχεδίασε το περίφημο logo της που απεικονίζει έναν άντρα και μια γυναίκα να είναι καθισμένοι με τις πλάτες ενωμένες. Τούτη τη φορά, ο άνδρας και η γυναίκα, παραμένουν καθιστοί αλλά πλέον διατηρούν την... απαιτούμενη απόσταση.
Chiquita
Ακόμη και η εταιρεία Chiquita απομάκρυνε προσωρινά την γυναίκα που απεικονίζεται πάνω από την ονομασία του brand σε ένα ακόμη κλασικό trademark της αγοράς. «Βρίσκομαι ήδη στο σπίτι. Παρακαλώ κάντε και εσείς το ίδιο για να προστατεύσετε τους εαυτούς» ήταν το μήνυμα της Miss Chiquita στα social media της εταιρείας.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr