Γερμανία: Aρνητικό και το τρίτο τεστ της Μέρκελ για κορονοϊό
Η καγκελάριος Μέρκελ είχε εμβολιαστεί κατά του πνευμονιόκοκκου λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, εμβόλιο το οποίο είναι πιθανό να δυσχεραίνει τη μόλυνση από τον κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αρνητικό ήταν και το τρίτο τεστ της Ανγκελα Μέρκελ για κορονοϊό. «Το τρίτο τέστ της καγκελαρίου Μέρκελ για κορονοϊό ήταν επίσης αρνητικό», δήλωσε κυβερνητικός εκπρόσωπος. «Η καγκελάριος θα συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά της παραμένοντας σε καραντίνα στην κατοικία της και τις επόμενες μέρες», πρόσθεσε.
Η καγκελάριος Μέρκελ είχε εμβολιαστεί κατά του πνευμονιόκοκκου λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, εμβόλιο το οποίο είναι πιθανό να δυσχεραίνει τη μόλυνση από τον κορονοϊό. Αργότερα αποδείχθηκε ότι ο γιατρός της είχε μολυνθεί από τον κορονοϊό. Η Μέρκελ μπήκε στη συνέχεια σε απομόνωση κατ' οίκον και από τότε ασκεί τα καθήκοντά της μέσω βίντεο και τηλεφώνου.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




