ΗΠΑ: Μαρτυρία ασθενή με κορονοϊό - «Δυσκολεύομαι να αναπνεύσω και πονάω»
«Είναι δύσκολο γιατί είναι τόσο περίεργο», αναφέρει ο ασθενής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συγκλονιστική είναι η μαρτυρία ενός ασθενή με κορονοϊό ο οποίος φαίνεται πως δίνει μάχη με τον ιό στο σπίτι του.
Μιλώντας στην κάμερα εξηγεί τα τις παρενέργειες του οργανισμού του στην ασθένεια τις οποίες έχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν μολυνθεί: «Η αναπνοή μου είναι δύσκολη... και πονάει. «Θα κλάψω και δεν θέλω να κλάψω» λέει στη συνέχειαεμφανώς καταβεβλημένος.
«Είναι δύσκολο γιατί είναι τόσο περίεργο. Η αρχική μου πρόθεση ήταν να δείξω στον κόσμο ότι όλο αυτό ήταν αληθινό και τώρα το ζούμε», αναφέρει στη συνέχεια ο ασθενής δικαιολογώντας γιατί τράβηξε το συγκεκριμένο βίντεο. «Είμαι τυχερός γιατί έχω την γυναίκα μου και οι γιοί μου είναι ώριμοι. Είναι 17, 12 και 9 ετών και έχουν συνηθίσει ο μπαμπάς να έχει ιατρικά θέματα στο παρελθόν», καταλήγει ο ασθενής.
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



