Κοροναϊός: Το ζεύγος Τριντό μπήκε από μόνο του σε καραντίνα
H σύζυγος του πρωθυπουργού εκδήλωσε συμπτώματα γρίπης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Καναδός πρωθυπουργός Τζάστιν Τριντό και η σύζυγός του Σόφι μπήκαν από μόνοι τους σε καραντίνα όταν η σύζυγος του πρωθυπουργού παρουσίασε συμπτώματα γρίπης και εξετάστηκε για κοροναϊό, αναφέρει σήμερα επίσημη ανακοίνωση.
«Η συμβουλή του γιατρού στον πρωθυπουργό είναι να συνεχίσει τις καθημερινές του δραστηριότητες ενώ θα παρακολουθεί την υγεία του, με δεδομένο ότι δεν έχει εκδηλώσει ο ίδιος συμπτώματα. Ωστόσο, από προφύλαξη και μόνο, ο πρωθυπουργός επέλεξε να τεθεί σε απομόνωση και να εργαστεί από το σπίτι έως ότου λάβει τα αποτελέσματα της Σόφι», υπογράμμισε η ανακοίνωση.
Διαβάστε ακόμη
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



