Κοροναϊός: Η Apple ζητεί από τους υπαλλήλους της να εργάζονται από το σπίτι
«Για προληπτικούς λόγους συμβαίνει αυτό», εξήγησε ένας εκπρόσωπος του κολοσσού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η εταιρεία Apple ζήτησε την Παρασκευή από τους εργαζομένους της στην έδρα της στη Σίλικον Βάλεϊ να εργάζονται στο εξής από το σπίτι τους, εφόσον αυτό είναι εφικτό, για «προληπτικούς λόγους», επιβεβαίωσε ένας εκπρόσωπός της μιλώντας στο πρακτορείο Reuters.
Οι αρχές της κομητείας Σάντα Κλάρα, όπου βρίσκεται το Apple Park που απασχολεί 12.000 ανθρώπους, είχαν ζητήσει από τις μεγάλες εταιρείες να εξετάσουν την πιθανότητα της τηλε-εργασίας και να βρουν άλλους τρόπους ώστε να μην έρχονται σε στενή επαφή οι εργαζόμενοι μεταξύ τους. Μέχρι και την Πέμπτη είχαν εντοπιστεί 20 επιβεβαιωμένα κρούσματα του κοροναϊού στην κομητεία.
Η Apple ζήτησε και από τους υπαλλήλους της στην περιοχή του Σιάτλ να εργάζονται από το σπίτι τους. Στην Καλιφόρνια, τα καταστήματα λιανικής στη Σάντα Κλάρα παραμένουν ανοιχτά. Τον περασμένο μήνα η εταιρεία είχε προειδοποιήσει ότι μπορεί να παρουσιαστούν ελλείψεις στα iPhone λόγω της επιδημίας του Covid-19 στην Κίνα.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




