Κοροναϊός: Η γηραιότερη ασθενής, ηλικίας 98 ετών, ανάρρωσε και πήρε εξιτήριο
Μέχρι σήμερα το πρωί περίπου 200 άνθρωποι που είχαν προσβληθεί από τον ιό είχαν πάρει εξιτήριο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια γυναίκα 98 ετών, η γηραιότερη ασθενής του Covid-19 στην ηπειρωτική Κίνα, ανάρρωσε και πήρε εξιτήριο σήμερα από νοσοκομείο της πόλης Ουχάν, απ’ όπου ξεκίνησε η επιδημία στα τέλη Δεκεμβρίου.
Η υπερήλικας, που ονομάζεται Χου, ζει στη συνοικία Τζιανγκ-αν της Ουχάν. Ανέβασε πυρετό στις αρχές Φεβρουαρίου και εισήχθη στο νοσοκομείο Λέισενσαν στις 13 του μηνός, μαζί με την 55χρονη κόρη της που προσβλήθηκε επίσης από τον νέο κοροναϊό. Νοσηλεύτηκε σε κρίσιμη κατάσταση, με πολύ υψηλό πυρετό, αλλά μετά τη χορήγηση αντιιικών φαρμάκων ανέρρωσε.
«Το γεγονός αυτό γεμίζει αισιοδοξία τους άλλους ασθενείς που νοσηλεύονται ακόμη», είπε ο επικεφαλής του νοσοκομείου, ο Ουάνγκ Σινγκουάν. Μέχρι σήμερα το πρωί περίπου 200 άνθρωποι που είχαν προσβληθεί από τον ιό είχαν πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο αυτό.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



