Κοροναϊός: Αρρώστησαν μαζικά τρόφιμοι ψυχιατρείου και μέλη σέχτας
Η χώρα κατέγραψε 229 νέα κρούσματα, σε μια μέρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σχεδόν όλοι οι ασθενείς σε ψυχιατρική πτέρυγα νοσοκομείου της Νότιας Κορέας βρέθηκαν θετικοί στον νέο κοροναϊό. Τα τοπικά μέσα αναφέρουν ότι οι πιστοί θρησκευτικής σέκτας, που είχαν προσβληθεί από τον ιό, έδωσαν το «παρών» σε κηδεία, στο ίδιο νοσοκομείο.
Οι δύο θάνατοι που έχουν καταγραφεί στη χώρα από τον ιό είναι επίσης από ασθενείς της ψυχιατρικής πτέρυγας του νοσοκομείου Cheongdo. Η χώρα κατέγραψε 229 νέα κρούσματα μόνο σήμερα, Σάββατο, με τον αριθμό τους έτσι να διπλασιάζεται σε μία ημέρα, φτάνοντας τους 433.
Από αυτούς, οι 231 συνδέονται με τη σέκτα Shincheonji, ενώ τουλάχιστον 111 -συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων νοσοκόμων, είναι από την ψυχιατρική πτέρυγα του νοσοκομείου. Οι δύο αυτές «πηγές» καλύπτουν το 80% των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων.
Πηγή: Bloomberg
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



