Κυπριακό: O OHE ανακοίνωσε άτυπη πενταμερή στη Νέα Υόρκη
Στις 16 και 17 Ιουλίου στην έδρα του ΟΗΕ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την άτυπη πενταμερή συνάντηση για το Κυπριακό, η οποία θα λάβει χώρα στην έδρα του διεθνούς οργανισμού στη Ν. Υόρκη, ανακοίνωσε ο Εκπρόσωπος Τύπου του Γενικού Γραμματέα ΟΗΕ, Στεφάν Ντουζαρίκ κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης τύπου.
«Κατόπιν της άτυπης συνάντησης για το Κυπριακό σε διευρυμένη σύνθεση, που πραγματοποιήθηκε στη Γενεύη στις 17-18 Μαρτίου του τρέχοντος έτους, ο Γενικός Γραμματέας θα συγκαλέσει στις 16 και 17 Ιουλίου, εδώ στην Έδρα των Ηνωμένων Εθνών, τους ηγέτες των Ελληνοκυπρίων και των Τουρκοκυπρίων, καθώς και εκπροσώπους των εγγυητριών δυνάμεων, Ελλάδας, Τουρκίας και Ηνωμένου Βασιλείου, για ακόμη μία άτυπη συνάντηση για το Κυπριακό. Η συνάντηση θα προσφέρει την ευκαιρία να συνεχιστεί ο διάλογος και να ανταλλαγούν απόψεις σχετικά με την πρόοδο που έχει σημειωθεί από τον Μάρτιο», ανέφερε ο κ. Ντουζαρίκ.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



