Συνάντηση Ερντογάν - Τραμπ στο περιθώριο της συνόδου του ΝΑΤΟ – Στόχος η επαναπροσέγγιση Τουρκίας-ΗΠΑ
Πρόκειται για την πρώτη κατ' ιδίαν συνάντηση των δύο ηγετών μετά την εκλογή Τραμπ στην δεύτερη θητεία του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ θα συναντηθεί απόψε, 24 Ιουνίου, στη Χάγη ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ. Η συνάντηση είναι προγραμματισμένη για τις 23:30 ώρα Ελλάδας (22:30 ώρα Ολλανδίας).
Πρόκειται για την πρώτη κατ' ιδίαν συνάντηση των δύο ηγετών μετά την εκλογή στη δεύτερη προεδρική θητεία του Ντόναλντ Τραμπ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Bloomberg, «διπλωματικοί κύκλοι χαρακτηρίζουν αυτή τη συνάντηση ως μια προσπάθεια "επαναφοράς" των διμερών σχέσεων, οι οποίες έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια λόγω μιας σειράς διαφωνιών, όπως το ζήτημα της Συρίας, η αγορά από την Τουρκία του ρωσικού συστήματος αεράμυνας S-400 και η αποβολή της 'Αγκυρας από το πρόγραμμα F-35».
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




