Ο Ζελένσκι αποκάλυψε τι είπαν με Τραμπ στο Βατικανό: «Ήταν η πιο ουσιαστική συζήτηση»
Ζελένσκι: «Πιστεύω ότι είχαμε την καλύτερη συνομιλία με τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ από όλες εκείνες που έχουν γίνει στο παρελθόν»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Μπορεί να ήταν η πιο σύντομη, αλλά ήταν η πιο ουσιαστική». Με αυτά τα λόγια ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι περιέγραψε τη συνάντηση που είχε με τον Αμερικανό ομόλογό του Ντόναλντ Τραμπ στο Βατικανό, στο περιθώριο της κηδείας του Πάπα Φραγκίσκου.
«Πιστεύω ότι είχαμε την καλύτερη συνομιλία με τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ από όλες εκείνες που έχουν γίνει στο παρελθόν» ανέφερε σε συνέντευξή του ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Την ίδια στιγμή ο πρόεδρο της Ουκρανίας είπε ότι συζήτησαν για τις αμερικανικές κυρώσεις, χωρίς να επεκταθεί, ενώ χαρακτήρισε τα σχόλια του Αμερικανού προέδρου «πολύ ισχυρά». Πρόσθεσε ότι επανέλαβε την επιθυμία του να ενισχύσει την αεράμυνα της Ουκρανίας και είπε στον Τραμπ ότι ελπίζει να έχει την ευκαιρία να αγοράσει αμερικανικά όπλα.
«Του είπα για την ποσότητα και μου είπε ότι θα το δουν, ότι αυτά τα πράγματα δεν είναι δωρεάν», είπε ο Ζελένσκι.
Πρόσθεσε ότι ο ίδιος και ο Τραμπ συμφώνησαν ότι μια εκεχειρία 30 ημερών «είναι το σωστό πρώτο βήμα» και ότι «θα κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




