Επιστροφή στη Γη: Ξεκίνησαν το μεγάλο ταξίδι της επιστροφής στη Γη οι πρώην εγκλωβισμένοι αστροναύτες
Επιστρέφουν επιτέλους στη Γη, οι δυο Αμερικανοί αστροναύτες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επιστρέφουν επιτέλους στη Γη, οι δυο Αμερικανοί αστροναύτες που βρίσκονται για περισσότερους από εννιά μήνες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.
Ο Μπουτς Γουίλμορ και η Σούνι Γουίλιαμς αποχαιρέτησαν τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό –το σπίτι τους από την περασμένη άνοιξη– αναχωρώντας με μία κάψουλα της SpaceX μαζί με ακόμη δύο αστροναύτες. Η κάψουλα αποκολλήθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες και στοχεύει σε προσγείωση στις ακτές της Φλόριντα νωρίς το βράδυ, εφόσον το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες.
Στην ανακοίνωσή της η NASA επισημαίνει ότι μετέφερε την αναμενόμενη προσθαλάσσωση των αστροναυτών στον ωκεανό, στα ανοιχτά των ακτών της Φλόριντα, για σήμερα Τρίτη, στις 11.57 μ.μ. ώρα Ελλάδας, λόγω των ευνοϊκών συνθηκών που προβλέπονται. Αρχικά είχε προγραμματιστεί για την Τετάρτη. Η NASA και η SpaceX θα επιβεβαιώσουν την συγκεκριμένη τοποθεσία πτώσης των αστροναυτών πιο κοντά στην ώρα επιστροφής τους.
Το ταξίδι μεταδόθηκε ζωντανά
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



