ΗΠΑ: Απέλασαν 200 Βενεζουελάνους στο Ελ Σαλβαδόρ παρά το δικαστικό μπλόκο
Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο επιβεβαίωσε τη μεταφορά των κρατουμένων στο Ελ Σαλβαδόρ και ευχαρίστησε τον Μπουκέλε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Περισσότεροι από 200 Βενεζουελάνοι απελάθηκαν από τις ΗΠΑ και οδηγήθηκαν αεροπορικώς στο Ελ Σαλβαδόρ, παρά τη δικαστική απόφαση που μπλόκαρε τις απελάσεις.
Ο πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ, Ναγίμπ Μπουκέλε, ανέφερε σε ανάρτησή του ότι 238 μέλη της συμμορίας της Βενεζουέλας Tren de Aragua έφτασαν στη χώρα του, μαζί με 23 μέλη της διεθνούς συμμορίας MS-13, το πρωί της Κυριακής.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι μεταφέρθηκαν σε φυλακές, όπου θα παραμείνουν για τουλάχιστον έναν χρόνο. «Οι Ηνωμένες Πολιτείες θα πληρώσουν πολύ χαμηλό τέλος για αυτούς, αλλά υψηλό για εμάς», πρόσθεσε.
Το «Ευχαριστώ» του Ρούμπιο
Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο επιβεβαίωσε τη μεταφορά των κρατουμένων στο Ελ Σαλβαδόρ και ευχαρίστησε τον Μπουκέλε, αποκαλώντας τον «τον ισχυρότερο ηγέτη ασφαλείας στην περιοχή μας».
Το απόγευμα του Σαββάτου, ο περιφερειακός δικαστής των ΗΠΑ Τζέιμς Μπόασμπεργκ είχε διατάξει να σταματήσουν οι απελάσεις.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



