Τουρκία: Επιστρέφει στην αμερικανική άσκηση Red Flag μετά από 9 χρόνια
Άγκυρα και Ουάσιγκτον φαίνεται ότι βρίσκουν κοινή γραμμή πλεύσης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ουάσιγκτον και η Άγκυρα φαίνεται πως ξαναβρίσκουν κοινό… αέρα, έστω και στα πεδία των ασκήσεων. Μετά από εννέα χρόνια αποχής, η Τουρκία επιστρέφει στην αεροπορική άσκηση Red Flag των ΗΠΑ, σηματοδοτώντας μια νέα φάση στη σχέση της με την Ουάσιγκτον.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Τουρκιγέ, η Τουρκία αποφάσισε να συμμετάσχει ξανά στη μεγάλη αεροπορική άσκηση, η οποία ξεκινά σήμερα και θα διαρκέσει έως τις 21 Μαρτίου. Οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις θα αποστείλουν πέντε μαχητικά αεροσκάφη F-16 και 73 άτομα προσωπικό στη Νεβάδα, όπου διεξάγεται η άσκηση.
Η τελευταία συμμετοχή της Άγκυρας στη Red Flag ήταν το 2016, πριν οι διμερείς σχέσεις δοκιμαστούν έντονα. Η αποχώρηση της Τουρκίας είχε συνδεθεί με μια σειρά από εξελίξεις που έφεραν ρήξη στις σχέσεις με τις ΗΠΑ: την απόπειρα πραξικοπήματος της 15ης Ιουλίου 2016, την αγορά των S-400 από τη Ρωσία και τον αποκλεισμό της Άγκυρας από το πρόγραμμα των F-35.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




