Ο Μάσκ συμφωνεί με αποχώρηση των ΗΠΑ από ΝΑΤΟ και ΟΗΕ
Μάσκ: «Είναι ώρα να φύγουμε από το ΝΑΤΟ και τον ΟΗΕ»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στις ήδη τεταμένες σχέσεις των ΗΠΑ και του υπόλοιπου πλανήτη, ο Μασκ σχολιάζει πως συμφωνεί με την αποχώρηση των ΗΠΑ από το ΝΑΤΟ.
Με ανάρτησή του στο Χ, ο Μασκ τάσσεται υπέρ της αποχώρησης των ΗΠΑ από το ΝΑΤΟ και τον ΟΗΕ.
«Συμφωνώ», σχολίασε την ανάρτηση ενός χρήστη που έγραψε πως είναι η ώρα οι ΗΠΑ να αποχωρήσουν από τον οργανισμό και τη Βορειοατλαντική Συμμαχία.
Τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, ο Ρεπουμπλικανός γερουσιαστής των ΗΠΑ Μάικ Λι ανακοίνωσε ότι έχει κατατεθεί στη Γερουσία πρωτοβουλία για την αποχώρηση των ΗΠΑ από τον ΟΗΕ και τη διακοπή της χρηματοδότησης του οργανισμού.
Παράλληλα, και ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ έχει επανειλημμένα εκφράσει τη δυσαρέσκειά του για τις δραστηριότητες του ΝΑΤΟ.
Ακόμη και πριν από την εκλογή του, απείλησε ότι θα αποσύρει τις Ηνωμένες Πολιτείες, εάν οι Ευρωπαίοι εταίροι δεν αναλάβουν μεγαλύτερη οικονομική ευθύνη για την ασφάλειά τους.
I agree https://t.co/ZhjBXCTQfp
— Elon Musk (@elonmusk) March 2, 2025
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




