Το Ισραήλ αποχωρεί από το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ
Ακολουθώντας παρόμοια απόφαση των ΗΠΑ του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το Ισραήλ γνωστοποίησε ότι αποχωρεί από το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ (UNHRC), ακολουθώντας παρόμοια απόφαση των ΗΠΑ του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.
«Η απόφαση ελήφθη υπό το πρίσμα της συνεχιζόμενης και αδυσώπητης θεσμικής μεροληψίας κατά του Ισραήλ στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, μεροληψία που είναι επίμονη από την ίδρυσή του το 2006», δήλωσε ο Ισραηλινός υπουργός Εξωτερικών Γκίντεον Σάαρ σε επιστολή του προς τον πρόεδρο του UNHRC, Γιουργκ Λόμπερ.
Την επιστολή αυτή ο Ισραηλινός υπουργός Εξωτερικών την ανήρτησε στον λογαριασμό του στο Χ.
Χθες, Τετάρτη, το υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ είχε τονίσει ότι το εβραϊκό κράτος θα μποϊκοτάρει το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, κατηγορώντας το για «αντισημιτισμό».
Είχε προηγηθεί, την Τρίτη, παρόμοια απόφαση της Ουάσινγκτον.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



