Μαζική δηλητηρίαση από μονοξείδιο του άνθρακα σε χιονοδρομικό κέντρο στη Γεωργία - 12 νεκροί
Τα θύματα εργάζονταν σε εστιατόριο που βρίσκεται στους πρόποδες του βουνού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δώδεκα άνθρωποι έχασαν τις ζωές τους από δηλητηρίαση με μονοξείδιο του άνθρακα σε χιονοδρομικό κέντρο στη Γεωργία.
«Οι προκαταρκτικές εξετάσεις δεν αποκαλύπτουν ίχνη βίας στα σώματα» των θυμάτων, 11 εκ των οποίων είναι αλλοδαποί υπήκοοι και ένας γεωργιανής υπηκοότητας.
Τα θύματα ήταν εργαζόμενοι στο εστιατόριο
Τα πτώματα εντοπίστηκαν το Σάββατο, στους κοιτώνες, που βρίσκονται στον δεύτερο όροφο ενός ινδικού εστιατορίου στο Γκουνταούρι». Φωτογραφία των εγκαταστάσεων στους πρόποδες του βουνού δείχνει ότι πρόκειται για τριώροφο εστιατόριο με το ανώτερο τμήμα του πιθανότατα να χρησιμοποιείται για τη διαμονή του προσωπικού.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της έρευνας, «κοντά στα δωμάτια» και «μέσα στο κτίριο» είχε τοποθετηθεί μια γεννήτρια, αναφέρουν οι αρχές της Γεωργίας.«Αυτή η γεννήτρια πετρελαίου προφανώς τέθηκε σε λειτουργία επειδή σημειώθηκε διακοπή ρεύματος στο κτίριο» την Παρασκευή, σύμφωνα με την ίδια πηγή. Ξεκίνησε έρευνα και διατάχθηκαν ιατροδικαστικές εξετάσεις για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου των 12.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




