«Πολύ φιλική» τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο Αυστριακός καγκελάριος Νεχάμερ με τον Ντόναλντ Τραμπ
Τι συζήτησαν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Αυστριακός καγκελάριος Καρλ Νεχάμερ είχε μια «πολύ φιλική και στραμμένη προς το μέλλον» τηλεφωνική συνδιάλεξη με τον εκλεγμένο πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, κατά την οποία οι δύο ηγέτες συζήτησαν θέματα όπως η ενεργειακή ασφάλεια, ανέφερε σήμερα ο Νεχάμερ στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.
Τι συζήτησαν
Στην τηλεφωνική συνδιάλεξη, που πραγματοποιήθηκε χθες, Δευτέρα, το βράδυ, «τον συγχάρηκα για τη μεγάλη νίκη επανεκλογής του και συζητήσαμε κρίσιμα θέματα, όπως η ενεργειακή ασφάλεια, η οικονομική και αμυντική συνεργασία», είπε ο Αυστριακός καγκελάριος, προσθέτοντας πως προσβλέπει στην εμβάθυνση των σχέσεων των δύο χωρών.
Ο Νεχάμερ είχε συγχαρεί για πρώτη φορά τον Τραμπ λίγο μετά την προβολή από το Fox News της νίκης του Ρεπουμπλικανού υποψηφίου έναντι της Δημοκρατικής Κάμαλα Χάρις στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ που διεξήχθησαν αυτό τον μήνα.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




