Ουκρανία: Το υπουργείο Εξωτερικών επικρίνει τις χώρες της Δύσης που κλείνουν τις πρεσβείες τους
«Η απειλή για βομβαρδισμούς, είναι δυστυχώς μια καθημερινή πραγματικότητα για τους Ουκρανούς»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επικριτικό έναντι των χωρών της Δύσης που έκλεισαν τις πρεσβείες τους στο Κίεβο εμφανίστηκε το υπουργείο Εξωτερικών της Ουκρανίας, με το σκεπτικό ενός πιθανού κινδύνου μαζικών ρωσικών επιδρομών, υποστηρίζοντας ότι αυτή η απειλή είναι η ίδια καθημερινά από την έναρξη της ρωσικής εισβολής τον Φεβρουάριο του 2022.
«Η απειλή για βομβαρδισμούς,είναι δυστυχώς μια καθημερινή πραγματικότητα για τους Ουκρανούς για περισσότερες από χίλιες ημέρες», δήλωσε ένας εκπρόσωπος του ουκρανικού ΥΠΕΞ σε ανακοίνωσή του, καλώντας τους Δυτικούς να μην τροφοδοτούν «την ένταση» με το κλείσιμο των πρεσβειών τους.
Διαβάστε ακόμη
«Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
«Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



