Ιαπωνία: Υγιέστατο το πιο μικρό μωρό παγκοσμίως
Όταν το αγόρι γεννήθηκε, ζύγιζε μόλις 258 γραμμάρια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα αγόρι γεννήθηκε τον Οκτώβριο στην Ιαπωνία με καισαρική τομή και ζύγισε μόνο 258 γραμμάρια, δηλαδή όσο περίπου ζυγίζει ένα μήλο. Η μητέρα, λόγω υπέρτασης, γέννησε το παιδί έπειτα από μόλις 24 εβδομάδες κύησης.
Σύμφωνα με τη Dailymail, το βρέφος αύξησε το βάρος του 13 φορές κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του στην εντατική και πλέον είναι υγιέστατο. Έπειτα από επτά μήνες στο νοσοκομείο, το μωρό είναι έτοιμο να πάρει εξιτήριο.
«Όταν γεννήθηκε ήταν τόσο μικρός και έδειχνε πως μπορεί να σπάσει απλά με μόνο ένα άγγιγμα. Ανησυχούσα απίστευτα. Σήμερα πίνει γάλα. Μπορούμε να τον κάνουμε και μπάνιο. Είμαι χαρούμενη που τον βλέπω να μεγαλώνει», ανέφερε συγκινημένη η μητέρα του.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



