Γερμανία: Σε λειτουργία και πάλι ο σιδηροδρομικός σταθμός του Ροστόκ
Είχαν δεχθεί τηλεφώνημα για βόμβα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε κανονική λειτουργία ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός του Ροστόκ στη Γερμανία έπειτα από έλεγχο της αστυνομίας για το ενδεχόμενο τοποθέτησης βόμβας.
Είχαν δεχθεί τηλεφώνημα για βόμβα
Νωρίτερα οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (DB) είχαν δεχθεί προειδοποιητικό τηλεφώνημα για βόμβα και η αστυνομία είχε αποκλείσει τον σταθμό και την περιοχή γύρω από αυτόν.
Σύμφωνα με την Ραδιοτηλεόραση Βόρειας Γερμανίας NDR, το τηλεφώνημα για βόμβα έγινε στην εταιρία Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB).
Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις απέκλεισαν την περιοχή γύρω από τον σταθμό προκειμένου να διενεργηθούν έρευνες με ειδικά εκπαιδευμένους στον εντοπισμό εκρηκτικών ενώ τα δρομολόγια των τρένων διακόπηκαν προσωρινά ενώ καθυστερήσεις σημειώθηκαν στην κίνηση των τραμ.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




