Ολλανδία: Απαγορεύθηκαν τα κινητά τηλέφωνα στις συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου
Οι υπουργοί πρέπει και πάλι τώρα να κρατούν σημειώσεις σε χαρτί!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Οι ολλανδοί υπουργοί καλούνται να παραδίδουν τα κινητά τηλέφωνά τους πριν από τις συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου για να αποφύγουν τον κίνδυνο κατασκοπείας, σύμφωνα με νέο κανονισμό που ανακοινώθηκε από τον πρωθυπουργό Ντικ Σχοφ.
Ο Σχοφ απαγόρευσε προληπτικά στις συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές με μικρόφωνα, όπως τα smartphones και τα tablets, κάτι που χαρακτήρισε «εντελώς φυσικό». Ο Σχοφ ήταν προηγουμένως επικεφαλής της μυστικής υπηρεσίας της χώρας.
Η αιτιολογία του υπουργού Εσωτερικών
Σύμφωνα με την υπουργό Εσωτερικών Τζούντιθ Γίτερμαρκ, δεν υπάρχουν στοιχεία ότι ξένες μυστικές υπηρεσίες παρακολουθούν τηλέφωνα υπουργών. Ο πρωθυπουργός απλώς προνοεί, δήλωσε.
Όπως σημειώνει το Γερμανικό Πρακτορείο, οι νέοι κανόνες σημαίνει ότι οι υπουργοί πρέπει και πάλι τώρα να κρατούν σημειώσεις σε χαρτί.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



