Γαλλία: «Άρωμα» Ελλάδας στους δρόμους και το μετρό του Παρισιού - «Μία εμπειρία ζωής»
Η χώρα μας προβλήθηκε σε συνολικά 2006 επιφάνειες λεωφορείων της Περιφέρειας του Ile-de-France🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Εικόνες της Ελλάδας κατέκλυσαν τους δρόμους και το δίκτυο μετρό του Παρισιού λίγο καιρό πριν από την έναρξη των φετινών Ολυμπιακών Αγώνων, μέσα από διαφημιστική καμπάνια που υλοποίησε η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας.
Η out-of-home (OOH) καμπάνια είχε συνολική διάρκεια πέντε εβδομάδων και αποσκοπούσε στην προσέλκυση του δυναμικού γαλλικού κοινού και των πολυάριθμων ξένων επισκεπτών της γαλλικής πρωτεύουσας, αλλά και στη γενικότερη ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στη γαλλική αγορά.
Από τις 24 Μαΐου έως και τις 13 Ιουνίου η χώρα μας προβλήθηκε με διαφημιστικές καταχωρήσεις του ΕΟΤ σε συνολικά 2006 επιφάνειες λεωφορείων της Περιφέρειας του Ile-de-France, που περιλαμβάνει 172 κοινότητες, από το κεντρικό Παρίσι μέχρι τις Βερσαλλίες και τη Ναντέρ. Το κεντρικό σλόγκαν ήταν «Ελλάδα, μία εμπειρία ζωής» (La Grece - Une experience de vie), που συμπληρωνόταν με τη φράση «Κάτι περισσότερο από διακοπές» (Pas seulement des vacances).
Η διαφημιστική καμπάνια
Αντίστοιχα, στο διάστημα 18 Ιουνίου-1 Ιουλίου υλοποιήθηκε, σε συνεργασία με την εταιρεία Ogilvy, διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο μετρό του κεντρικού Παρισίου και στην ευρύτερη περιοχή του Ile-de-France, που περιλάμβανε 120 έντυπες διαφημίσεις, μεγέθους 12 τ.μ., σε 110 σταθμούς μετρό και 10 digital διαφημίσεις σε μεγάλες ψηφιακές οθόνες. Στις αφίσες και τις ψηφιακές διαφημίσεις κυριαρχούσαν το χρυσό χρώμα (με απεικόνιση ελληνικού ηλιοβασιλέματος), το ασημί (βυθός ελληνικής θάλασσας) και το μπρούτζινο (ελληνική αμμώδης παραλία), που αντιστοιχούν στα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων, ενώ το κύριο μήνυμα ήταν «Το ταξίδι στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι είναι μία εξασφαλισμένη νίκη» (Voyager en Grece cet ete est une victoire garantie).
Υπολογίζεται ότι οι διαφημιστικές καταχωρήσεις στα παρισινά λεωφορεία είχαν περίπου 6,9 εκατ. μοναδικούς viewers, ενώ τις έντυπες και τις digital διαφημίσεις στο μετρό είδαν συνολικά περισσότεροι από 5,5 εκατ. επιβάτες.
Η αποτίμηση του ντιμπέιτ των υποψηφίων προέδρων του ΣΥΡΙΖΑ - Οι παραλείψεις, τα φαβορί και ο «ελέφαντας στο δωμάτιο»
Πυρά Ερντογάν κατά Μπάιντεν για τους ATACMS: Οι ΗΠΑ κλιμακώνουν τη σύγκρουση
Nice n Easy Piraeus Tower - Φαγητό, καφές και ποτό σε 4 στυλ στον Πύργο του Πειραιά
O Αυτοκράτορας του Θανάτου: σε όλη τη ζωή του βίωσε βίαιες απώλειες και «έκλεισε» με ολέθριο παγκόσμιο πόλεμο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr