ΗΠΑ: Αναβλήθηκε εκ νέου η επιστροφή του Starliner από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
Δεν όρισε νέα ημερομηνία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία (NASA) ανέβαλε εκ νέου την επιστροφή των αστροναυτών Μπουτς Γουίλμορ και Σάνι Γουίλιαμς από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS), προκειμένου να αξιολογηθούν τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά την πρώτη επανδρωμένη αποστολή του σκάφους Starliner της Boeing.
Δεν όρισε νέα ημερομηνία
Η NASA δεν όρισε νέα ημερομηνία, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της επιστροφής των δύο αστροναυτών, η οποία σχεδιαζόταν αρχικά για τις 14 Ιουνίου και προγραμματίστηκε ακολούθως στις 26 Ιουνίου.
«Οι υπεύθυνοι της αποστολής αξιολογούν τις προσεχείς ευκαιρίες επιστροφής, μετά τους δύο προγραμματισμένους διαστημικούς περιπάτους στον ISS, στις 24 Ιουνίου και στις 2 Ιουλίου», αναφέρει η ενημέρωση της NASA.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



