«Δεν ξέρεις τι σε περιμένει, τρομάζεις» : Η ανατριχιαστική μαρτυρία Ελληνίδας για την ομηρία σε καφέ στην Ολλανδία
Όλα όσα ανέφερε η Ελληνίδα που έζησε τα γεγονότα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μετά από έξι ώρες έληξε χθες (30/3) η ομηρία σε καφέ στην Ολλανδία, με τους ομήρους να αφήνονται ελεύθεροι, ενώ στη συνέχεια οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη.
Την ίδια στιγμή, ερευνώνται τόσο τα κίνητρά του, όσο και η ψυχική του κατάσταση, γιατί υπάρχουν αντικρουόμενα στοιχεία.
«Οι Αρχές μας είπαν πως υπάρχει κίνδυνος για εκρηκτικά»
Ωστόσο αίσθηση προκαλεί η μαρτυρία Ελληνίδας στο OPEN που ζει και δραστηριοποιείται στην περιοχή. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «δεν ξέρεις τι σε περιμένει αύριο, τρομάζεις».
Και συνεχίζει λέγοντας: «Οι αρχές μάς ενημέρωσαν ότι πρέπει να μείνουμε μέσα στο σπίτι διότι υπάρχει κίνδυνος για εκρηκτικά. Από εκεί και μετά, είδαμε αστυνομία, ειδικές ομάδες, πυροσβεστική στο σημείο».
«Κατά τις 13:00 το μεσημέρι, μάθαμε ότι κάποια παιδιά αφέθηκαν ελεύθερα και λίγο ύστερα ακολούθησαν και οι άλλοι και ο δράστης συνελήφθη. Φυσικά και φοβάσαι, στα είκοσι μέτρα δίπλα μας είδαμε ξαφνικά κομάντος. Όλα καλά, τα παιδιά δεν έπαθαν τίποτα», επεσήμανε ακόμη.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



