Ομάν: Αγωνία για τον Έλληνα δόκιμο πλοίαρχο - Το ΥΠΕΞ προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί του
Σε εφαρμογή σχέδιο έκτακτης ανάγκης από την πλοιοκτήτριά εταιρεία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Να επικοινωνήσει με τον 20χρονο δόκιμο πλοίαρχο του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου, στο οποίο έκαναν ρεσάλτο οι Ιρανικές Αρχές προσπαθεί το υπουργείο Εξωτερικών, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.
Το Ιράν ανέλαβε νωρίτερα την ευθύνη για την κατάληψη του τάνκερ «Saint Nicholas» στον Κόλπο του Ομάν κάνοντας επίσημο το ότι 19 μέλη του πληρώματος, συμπεριλαμβανομένου ενός Έλληνα δόκιμου πλοίαρχου βρίσκονται σε κράτηση, ενώ η πλοιοκτήτριά εταιρεία δεν έχει καταφέρει να επικοινωνήσει μαζί τους.
Σε εφαρμογή σχέδιο έκτακτης ανάγκης από την πλοιοκτήτριά εταιρεία
Το πλοίο, προηγουμένως είχε φορτώσει 145.000 τόνους αργού πετρελαίου στο λιμάνι της Βασόρα στο Ιράκ και κατευθυνόταν προς την αλιεία της Τουρκίας, ναυλωμένο από τουρκική εταιρεία μέσω της Διώρυγας του Σουέζ.
Οι ένοπλοι που ανέβηκαν επάνω φορούσαν μάσκες, μαύρες στολές στρατιωτικού τύπου, ακινητοποίησαν το πλήρωμα και έκλεισαν τους δέκτες του πλοίου.
Η Βρετανία και το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών παρακολουθούν στενά την υπόθεση, ενώ η πλοιοκτήτριά εταιρεία δήλωσε έχει θέσει σε εφαρμογή σχέδιο έκτακτης ανάγκης.
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




