Χάθηκε η επαφή με το Starship της SpaceX 10 λεπτά μετά την εκτόξευσή του
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το μη επανδρωμένο διαστημόπλοιο Starship της SpaceX το οποίο αναπτύχθηκε για τη μεταφορά αστροναυτών στο φεγγάρι, αλλά και πέρα από αυτό, έφτασε στο διάστημα για πρώτη φορά σήμερα, αλλά η προσπάθεια φαίνεται ότι απέτυχε λίγα λεπτά αργότερα.
Επρόκειτο για τη δεύτερη προσπάθεια, μετά την έκρηξη που σημειώθηκε στην πρώτη προσπάθεια για την επίτευξη διαστημικής πτήσης.
Ο πυραυλικός φορέας δύο ορόφων εκτοξεύτηκε από το πεδίο εκτοξεύσεων Starbase της εταιρίας του Ίλον Μασκ που βρίσκεται κοντά στην Μπόκα Τσίκα στο Τέξας, στη διάρκεια μιας προγραμματισμένης διαστημικής πτήσης 90 λεπτών.
Ωστόσο, η επικοινωνία μεταφοράς δεδομένων από το διαστημικό σκάφος χάθηκε περίπου 10 λεπτά μετά από την εκτόξευσή του, όπως ανακοίνωσε η SpaceX.
“Χάσαμε τα δεδομένα από το δεύτερο στάδιο…, νομίζουμε ότι είναι ενδεχόμενο να χάσαμε το δεύτερο στάδιο”, δήλωσε ο Τζον Ίνσπρουκερ παρουσιαστής της απευθείας μετάδοσης της SpaceX.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



