Xωρίς τέλος οι μάχες στην Ουκρανία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες σε ρωσική επιδρομή στην Οδησσό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρεις άνθρωποι τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας σε ρωσική επιδρομή στην πόλη της Οδησσού (νότια), λιμάνι στρατηγικής σημασίας, ανακοίνωσε ο επικεφαλής των αρχών της ομώνυμης ουκρανικής περιφέρειας στη Μαύρη Θάλασσα.
«Ως αποτέλεσμα της επίθεσης του εχθρού στην Οδησσό, ξέσπασαν πυρκαγιές από συντρίμμια πυραύλων που κατέπεσαν» στην πόλη, πρόσθεσε ο περιφερειάρχης Όλεχ Κίπερ μέσω Telegram.
Παράθυρα κτιρίων «έσπασαν από το ωστικό κύμα», συμπλήρωσε.
Η Οδησσός, το μεγαλύτερο λιμάνι της Ουκρανίας, έχει υποστεί επανειλημμένα ρωσικές αεροπορικές επιδρομές με πυραύλους και UAVs αφότου η Μόσχα αποσύρθηκε από τη συμφωνία που επέτρεπε τις ασφαλείς εξαγωγές ουκρανικών σιτηρών μέσω της Μαύρης Θάλασσας τον Ιούλιο.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



