Απίστευτη περιπέτεια: Ναυτικός με τη σκυλίτσα του επιβίωσαν σε ακυβέρνητο σκάφος για δύο μήνες στον Ειρηνικό Ωκεανό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας 51χρονος ναυτικός με τη σκυλίτσα του επιβίωσαν για δύο μήνες στον ωκεανό, τρώγοντας ωμά ψάρια και πίνοντας βρόχινο νερό.
Ο Tim Shaddock και η σκυλίτσα του Bella έφυγαν από το Μεξικό για τη Γαλλική Πολυνησία τον Απρίλιο. Λίγες εβδομάδες αργότερα η μηχανή του σκάφους, που επέβαιναν υπέστη ζημιές με αποτέλεσμα να μείνει ακυβέρνητο στον Ειρηνικό Ωκεανό.
Ο 51χρονος έπιανε ψάρια από τον ωκεανό και συγκέντρωνε βρόχινο νερό για να επιβιώσει ο ίδιος και η σκυλίτσα του. Τελικά, την περασμένη εβδομάδα τους εντόπισε ένα ελικόπτερο, που συνόδευε ένα πλοίο και προχώρησαν στη διάσωση τους.
Τόσο ο ίδιος όσο και σκυλίτσα του είναι καλά στην υγεία του, με τον Shaddock να δηλώνει ότι χρειάζεται ξεκούραση μετά από αυτή την περιπέτεια.
«Έχω περάσει μια πολύ δύσκολη δοκιμασία στη θάλασσα. Απλώς χρειάζομαι ξεκούραση και καλό φαγητό γιατί ήμουν πολύ καιρό μόνος μου στη θάλασσα. Κατά τα άλλα είμαι πολύ καλά στην υγεία μου», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




