Υπερασπίζονται το περιβάλλον και χάνουν τη ζωή τους: Το Μεξικό η χώρα με τους περισσότερους θανάτους ακτιβιστών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Το Μεξικό έχει γίνει η χώρα με τους περισσότερους θανάτους ακτιβιστών που υπερασπίζονται το περιβάλλον και τη γη, σύμφωνα με μια παγκόσμια έρευνα της μη κυβερνητικής ομάδας Global Witness. Στο Μεξικό σκοτώθηκαν 54 ακτιβιστές το 2021, σε σύγκριση με 33 στην Κολομβία και 26 στη Βραζιλία.
Η ομάδα κατέγραψε τους θανάτους 200 ακτιβιστών παγκοσμίως το 2021.
Στη Λατινική Αμερική σημειώθηκαν πάνω από τα δύο τρίτα αυτών των δολοφονιών -συχνά των πιο γενναίων και αξιοσέβαστων ανθρώπων στις κοινότητές τους.
Σύμφωνα με την έρευνα, τουλάχιστον 1.733 υπερασπιστές της γης και του περιβάλλοντος σκοτώθηκαν μεταξύ 2012 και 2021 με τη Βραζιλία, την Κολομβία, τις Φιλιππίνες, το Μεξικό και την Ονδούρα να αποτελούν τις πιο θανατηφόρες χώρες.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




