Η Ουκρανία λέει ότι ο πόλεμος πρέπει να τελειώσει «πριν μπει ο χειμώνας»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο γενικός γραμματέας της ουκρανικής προεδρίας δήλωσε χθες ότι το Κίεβο πρέπει να τελειώσει τον πόλεμο με τη Ρωσία προτού έρθει ο χειμώνας.
Σε διαφορετική περίπτωση, δήλωσε ο Αντρίι Γιέρμακ στο ουκρανικό πρακτορείο ειδήσεων Interfax, η Ρωσία θα μπορούσε να καταστρέψει τις ενεργειακές υποδομές και τα συστήματα θέρμανσης.
Ο ρωσικός στρατός ήδη πλήττει υποδομές, προειδοποίησε. «Αυτός είναι ένας από τους λόγους που θέλουμε (...) ο πόλεμος να τερματιστεί περί τα τέλη του φθινοπώρου».
Ο πόλεμος στην Ουκρανία άρχισε την 24η Φεβρουαρίου και οδεύει να συμπληρώσει έξι μήνες.
Σύμφωνα με τον κ. Γιέρμακ, ο ουκρανικός στρατός κάνει ό,τι μπορεί για να ανακαταλάβει εδάφη που τελούν υπό τον έλεγχο των ρωσικών ένοπλων δυνάμεων. Όσο περισσότερο ο ρωσικός στρατός οχυρώνει τις θέσεις του τόσο πιο δύσκολο γίνεται το καθήκον των στρατευμάτων του Κιέβου, αναγνώρισε.
Ο ρωσικός στρατός κατέχει περίπου το ένα πέμπτο της Ουκρανίας, συμπεριλαμβανομένης της χερσονήσου της Κριμαίας, που η Μόσχα προσάρτησε το 2014.
Δεν υπάρχει σήμερα καμιά ένδειξη ότι θα αρχίσουν σύντομα συνομιλίες για να τερματιστεί η ένοπλη σύρραξη μέσω διαπραγματεύσεων.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



