Τουρκία: «Δεν ξεχνάμε τη Μεσόγειο», λέει ο Φατίχ Ντονμέζ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας, Φατίχ Ντονμέζ, ανέφερε σε συνέντευξή του στη «Γενί Σαφάκ» ότι παρότι η προσοχή έχει στραφεί στο φυσικό αέριο της Μαύρης Θάλασσας, δεν έχουν παραμελήσει τη Μεσόγειο.
«Ξεκινήσαμε πρώτα στη Μεσόγειο. Εκεί κάναμε περίπου 7-8 γεωτρήσεις. Ωστόσο, δεν καταφέραμε να κάνουμε κάποια ανακάλυψη, όπως στη Μαύρη Θάλασσα. Κάναμε και γεωτρήσεις στη Μεσόγειο μετά από κάποια σημάδια που είχαμε, αλλά δεν είχε καμία οικονομική αξία. Έπρεπε να κάνουμε πιο λεπτομερείς καινούριες γεωτρήσεις. Τραβήξαμε τον στόλο στη Μαύρη Θάλασσα. Θα κοιτάξουμε και τη Μεσόγειο, δεν την έχουμε παραμελήσει. Αλλά η προτεραιότητά μας είναι η Μαύρη Θάλασσα».
«Είναι τόσο φυσικό, βγαίνει κατευθείαν»: Βγάζει τα προς το ζειν ουρλιάζοντας σε… ταινίες!
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




